söndag 31 oktober 2010

Städdag

Nu har jag jobbat färdigt för helgen! Väldigt skönt måste jag säga!

Men det är inte dags än att lata sig, idag ska jag nämligen städa! Ordentlig städning står på schemat, inte bara en snabb dammsugning. Det ska torkas golv, putsas speglar, dammas, bytas lakan, diska och så vidare.


Kanske skulle ta och byta om till snygga underkläder och  dra på mig ett par högklackade också för att göra det hela lite roligare?! Haha!

Update: Gick sådär med min städning. Blev sugen på en promenad och tänkte att det var trevligast att göra medan det var ljust ute. Sagt och gjort, promenad med Johana blev det och när jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade fortsätta städa. Bäddade ner mig i sängen och läste ut The Dirt. Blev fast där och nu är det dags att sova. Får städa imorgon istället.

Inga kommentarer: