lördag 30 oktober 2010

Moulin Rouge

Jag höll mig vaken hela filmen! Helt otroligt! Moulin Rouge blev det, var längesen jag såg den. Jag gillar den, men samtidigt är de lite konstig. Konstigt uppbyggd, eller kanske snarare annorlunda, nästan på gränsen till flamsig. Men det är kanske bara jag som har för snäva åsikter om hur film ska vara.


Här är i alla fall min favoritscen ur filmen.






På tal om Moulin Rouge, straxt efter att jag hade börjat att sy min kimono kom jag på att jag ville vara cancandansare/glädjeflicka i Moulin Rouge-stil. Lite sent påkommet. Så nästa gång det nalkas maskerad (frörhoppningsvis innan nästa halloween) så är det jag som fortsätter på mitt hor-tema.  Och nu är det ingen av de som jag kan tänkas gå på maskerad med som snor min idé :P haha! Eller så får jag väl komma på outfits till alla =) Eller vad säger du Matilda?!

Inga kommentarer: