lördag 30 oktober 2010

Stylisterna



Vad tror ni om det här? Upplagt för drama eller vad då?! Hade det inte varit för att det är för TV hade det varit otroligt intressant att kika närmre på och eventuellt söka. Jag tror nämligen inte riktigt på det där med dokusåpor för att hitta nästa stora modell/kock/assistent/snickare/whatever, tror att man i och med programmet mer eller mindre sumpar sin chans att bli något stort. Visst folk kan få upp ögonen för en, men får samtidigt se alla dåliga sidor (som till stor del framkallas av de drama som uppstår när man "stänger in" folk tillsammans och låter dem tävla mot varandra)

Nej, jag tror inte att jag kommer att söka, även om det är det som jag vill göra...Eller?!...


Nehepp, nu ska jag bädda ner mig i soffan och sova framför en film!

1 kommentar:

Vincent sa...

Rawr på dom leginsen ;) ;) ;)