söndag 24 oktober 2010

Segaste helgen i världshistorien

Jag har legat helt sänkt hela helgen. Sov säkert 14 timmar fredag till lördag och 13 timmar ni i natt... När jag inte sovit har jag läst. Läser fortfarande Mötley Crüe som jag började på i onsdags och när jag läser den känner jag att min helg var helt okej och trots allt ganska lugn!


Har ca en fjärdedel kvar och om jag inte var så trött skulle jag lätt läsa ut den ikväll!
Det är precis den typ av böcker jag gillar! Och Neil Strauss är ju en gud med pennan!

Manson och Jameson, självklara bokval av mr Strauss.
Som alla andra har jag även läst the Game. Som jag skrattade när jag läste den.
Har en tendens att falla för böcker med strippor, alkohol, droger och prostituerade...
Speciellt när det är sanna berättelser!

Champagneflickan, Den osannolika strippan, Callgirl på Manhattan och Angel.
De tre första är självbiografier och den andra är skriven av författaren till filmen Juno, så ja man kan komma långt i världen även om man börjar som strippa! =)

Om någon har några förslag på bra böcker på temat tas de emot med öppna armar!

Inga kommentarer: