måndag 24 maj 2010

Lyckad dag

Det blev ett pass i morse på gymmet, som planerat! Lyckades till och med att handla och ta en hyfsat lång promenad sen på kvällen också!

Ska försöka ta mig till gymmet imorgon bitti också. Ganska skönt att träna på morgonen eftersom att det inte är så mycket folk då.
Magmuskler here I come! (eller ja, till beach 2012 kanske..)

Nej men jag kämpar på här. På tisdag nästa vecka tänkte jag mäta mig igen. Då har det gått två veckor sen jag mätte första gången, och då hoppas jag att något har hänt :)


Funderar på att göra något med mitt hår. Är ganska nöjd frisyrmässigt, men det är färgen som jag funderar på att göra något med. Men jag vet inte vad...

Har ni några förslag? Vill liksom ha lite förändring, men inte för mycket. Frågan är mest åt vilket håll, ljusare, mörkare, rödare? Jag har ingen aning.

Inga kommentarer: