torsdag 27 maj 2010

Plötsligt känns allt puckat!


Hade lite planer på att åka ut till Media Markt innan 06.00 imorgon (teoretiskt sett idag) då de öppnar sin nya butik ute vid Marieberg, men när jag fick veta att det redan ca 7 timmar innan öppnandet redan var kö, samt att det nu, ca 5,5 timmar kvar, har kön växt till minst 100meter så kändes det inte så aktuellt om jag ska vara ärlig.

viktigt är det inte för mig med TV.
Får åka dit någon annan dag och kolla läget, vem vet de kanske fyller på i butiken mellan dagarna med öppningserbjudanden?

Hursomhelst är mamma och min bror där ute nu eftersom att Elgiganten öppnar sin nya butik där nu (eller ja egentligen 00.00, så för en hlvtimme sen) och där finns det också en TV som är helt okej (typ likvärdig med den andra), så bad den att hugga en om den skulle stå framför näsan på dem, så det är väl bara att hoppas på det bästa.

Nu ska jag hursomhelst ta en snabb dusch och sen krypa ner i sängen och sova!

1 kommentar:

Muskel sa...

Blev det en stor eller liten?