söndag 23 maj 2010

Ny vecka, nya utmaningar!

Planen imorgon är att gå upp tidigt så att jag hinner köra ett pass på gymmet innan jag ska börja jobba. Frågan är hur jag ska göra med frukosten?

Ska jag gå upp så jag hinner äta innan gymmet?
Eller, ska jag gymma direk och äta när jag kommer hem igen?

Får fundera på det.

Sedan väntar jobb mellan 10 och 18, ska försöka få in nyttig lunch ute i solen (som självklart kommer titta fram lagom till lunch, vad annars??)

Sen ska jag försöka ta mig iväg och storhandla, börjar eka här hemma i skåpen eftersom att jag knappt har handlat de senaste veckorna (äter i princip inte så går inte åt så mycket mat)
Varpå tanken är en ordentlig promenad. Kanske med exsvärmor?




Jag har för övrigt haft en underbar helg! Tack alla som var med och förgyllde den!

Men nu får det bli att ta det lugnt fram till den 5:e.
Måste börja ta bättre hand om min kropp!

Inga kommentarer: