torsdag 21 januari 2010

Picknick!



Igår pälsade vi på oss en massa kläder, fyllde ryggsäckarna med mat och te samt sittunderlag och begav oss ut i naturen på en långpromenad och picknick i snön!

Det var jättemysigt, synd bara att det snöade massor...

Hihi, och jag har världens fulaste mössa! Det är min "träningsmössa", inte för att det är någon ursäkt. Varm är den iaf!


Men idag var jag trött på snön och trotsade vädret. På med höga smala klackar och strumpbyxor och sen ut i snön. = Bad idea!! Det är inget som jag rekommenderar!

Nu ska jag äta lite "mellis" och sen ta en lång och varm dusch, kanske med hårinpackning och ansiktsmask? Känns som att min kropp behöver lite pampering var nämligen och körde ett stenhårt gympass nyss så kommer antagligen inte att kunna röra mig imorgon!

Den som lever får se!

Inga kommentarer: