fredag 22 januari 2010

Heeelg!

Idag har jag kört ett pass på gymmet igen! Helt slut i kroppen nu, känns skönt att ta helg då :)

För tillfället sitter jag och försöker få ordning på min nya mobil med allt vad filer, telefonnummer och inställningar heter. Är lite trixigt! Upptäckte nyss också att min kamera är trasig. Den startar inte ens... :( Visst den var väl inte den bästa, men den var i alla fall bättre än mobilkameran.

Så nu får jag skriva upp kamera på inköpslistan också. Men det tar nog ett tag innan jag köper en ny. "Lånar" nog Tomas' kamera så länge! :)

På tal om saker som går sönder så gick mina übersnygga stövletter sönder igår. Sulan har börjat lossna framtill...Riktigt tråkigt. Men får väl lämna in dem till skomakaren = fler saker som kostar pengar...

Bilden är från när jag och Tomas var ute och flög över Örebro i slutet av oktober.

Inga kommentarer: