tisdag 19 januari 2010

28 kvadrat

Min älskade cykel som jag tyvärr inte kan använda den här tiden på året...

Min, för tillfället, väldigt röriga klädstång... Behöver nya galgar. Inte alls snyggt som det är nu...

Några av skorna har fått en ny plats i fönstret. Jag gillar när jag kan se mina kläder, skor och väskor.

Jag har färgkoordinerat böckerna för lite mer ordning! Tyvärr får inte alla plats, så vissa får stå på bänken... KAOS!!



Usch, jag har alldeles för litet här hemma... Behöver verkligen mer plats!

Häromdagen tröttnade jag på cykeln som stod lutat mot en av fönsterbrädorna och ställde upp den på byrån... Ser förjävligt ut, men vad ska man göra?
Jag har ett fäste för att hänga den på väggen, men när vi försökte sätta upp det ramlade allt ner och det blev stora hål i väggen... Så måste komma på något annat.

Har även alldeles för lite plats för mina kläder och skor, och mina stackars väskor ligger inmosade i en av garderoberna... Inte så bra för dem.

Jag har inte heller någon plats att sitta och plugga. Det blir att jag sitter i soffan, ligger i sängen eller trängs med kaffekoppar vid köksbordet.

Jag skulle behöva en 4:a!
  • Ett sovrum, som BARA är sovrum!
  • Ett vardagsrum med soffor, tv och kanske lite bokhyllor.
  • Ett dressingroom/walk-in-closet där jag kan hänga kläderna fint, ha skorna synliga och bra plats för mina väskor så de inte blir förstörda som de blir nu.
  • Ett rum för kontor/plugg. (det skulle i och för sig kunna vara i vardagsrummet och då räcker det med en 3:a!)
Det skulle vara perfekt, man får plats med allt och det är ordning och reda och man slipper bli galen över att det är grejer överallt!

Det är inte helt omöjligt att göra verklighet av det! Måste bara se till att skaffa mig ett jobb först! Och göra det bästa av situationen så länge =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA FAN VAD FULT

Fioona sa...

Okej, vilken mogen kommentar! Visst är jag medveten om att jag inte direkt har drömhemmet, men att påstå att det är fult tycker jag nog är lite av en överdrift.

Anonym sa...

Hööredu anonymous 21 Jan 16:32, DU är ful

Fia sa...

Men söta lilla Anonymous, någon verkar lite purken? Kanske fick en släng av dåligt självförtroende och var tvungen att kräkas ut det på någon annan. Väldigt osmakligt och omoget. Jag tycker du har det superfint bruden! Kramar <3