måndag 25 januari 2010

I butik


Jag gick en sväng på stan när jag var på väg hem från skolan och sprang på några grejer i butikerna och tänkte att jag skulle tipsa/visa er.

Väskan ovan kommer från Kappahl och hade en underbar lite smutsig rosa-grå färg och var ca 30 cm lång. Helt underbar vår- och sommarväska! 249 kr får du ge för den.
Inne på Kappahl köpte jag även två skärp (ett brunt med bronsiga nitar, och ett smutspastellrosa i äkta skinn), en stickad väst och lite undies och det gick på totalt 175 kr. Kap! Gör ett inlägg lite senare och visar mina fynd!


Denna T-shirt sprang jag på inne på Cubus! När jag såg den tänkte jag "I am so blogging this".
Sen kom jag på hur roligt det blev! (eller kanske patetiskt...?)
99 kr får du hur som helst betala om du vill visa världen att du tänker blogga det du ser!

Inga kommentarer: