söndag 24 januari 2010

Plugg+ DIY



Har pluggat idag! Känner mig hur duktig som helst! Det var till och med roligt! Det är inte varje dag!

Tröttnade dock framåt fem och städade lite i min byrå, har hur mycket kläder som helst som bara ligger. Då hittade jag den här tröjan från Lindex. Den var min absoluta favorittröja för ca 2 år sen, så den är rätt sliten, hade till och med blivit små hål i den...

Men misströsta inte! En sån älskling kan inte slängas!
Istället började jag med ett litet DIY-projekt där jag inspirerades av Raquel Allegra och Kate Lanphear.
Nedan ser ni min tröja i stort sett färdig. Kommer nog att göra mer på den, men inte nu...


Nej jag har inte köpt någon ny kamera och det kommer tyvärr att dröja, så ni för leva med de usla bilder som min mobil tar!

Inga kommentarer: