måndag 26 januari 2009

Tröttis

Idag blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Gick upp ca en halvtimme efter klockan ringde, klädde på mig och åt frukost. Vi åkte några minuter för sent hemifrån, men det var ingen större fara, däremot upptäckte vi att det inte fanns speciellt många droppar bensin kvar, så var tvungna att stanna och tanka, blev ytterligare några minuter sena.
Jag släppte av Tomas hemma hos honom och åkte vidare till skolan och parkerade bilen. Men jag gick inte ur... Jag satt kvar i bilen i nästan en timme innan jag bestämde mig för att åka hem istället för att gå in.
Sjukanmälde mig när jag kom hem och la mig i sängen för att vila lite, men somnade istället. Sov i ungefär tre timmar till Tomas ringde och väckte mig och tyckte att jag skulle ta och äta lite mat, gick upp och åt lite och gick och la mig och somnade igen, typ till Tomas kom hit.
Ganska skönt att sova lite, tyvärr kan det ställa till det inför inatt. Får väl se hur det går.

Ska försöka laga lite mat idag med. Är iofs inte så jättesugen på mat, men vem vet? Jag kanske tar mig i kragen och fixar ihop något. En till kopp te kan det nog bli i alla fall. :)

Inga kommentarer: