tisdag 27 januari 2009

Gravid?

Jag funderar allvarligt på att sluta gå till doktorn.
Det enda svaret man får (oavsett vad som är fel) är att det är helt normalt och att man bara kan vänta.

Är lite trött på det.
Och den här gången var det mer eller mindre de som tyckte att jag borde komma så att de fick titta på mig, för de tyckte det lät konstigt, men sen får man ändå höra att det är normalt och att man ska vänta.

Så jag får väl fortsätta att äta 11 tabletter om dagen och må illa hela tiden men ändå ha ont. Irriterande.

"Är du säker på att du inte är gravid?"
Haha! jag visste att jag skulle få den frågan! Det är också en sån där standardfråga.
Fast den här gången har till och med jag börjat undra. Men risken är så otroligt minimalt jätteliten så att det inte ens är någon idé att oroa sig. Lär ju märka om det är så liksom.

Hursomhelst sa hon att jag skulle göra som om jag vore gravid! haha! Lite knäpp!
Men hon var ändå den bästa läkaren jag varit hos på länge.

Jaja, nog om det. Nu ska jag lägga mig ner och gosa med min vetekudde.

Inga kommentarer: