torsdag 22 januari 2009

IKEA



IKEA är underbara!
Igår var jag där och skulle köpa tyg till nya gardiner i köket. Blev jätteförtjust i IKEA STOCKHOLM BLAD, men sen när jag skulle ta tygrullen och gå och klippa till min bit var just det tyget slut... I alla färger dessutom...

Så idag var jag inne på hemsidan och skulle se om de har fått hem det eller om det stod när de skulle få hem det och då hittade jag en funktion som gör att man får ett sms när de har fått in varan i lager igen!

Hur underbart är inte det? Jättesmidigt! Då slipper man åka dit tio gånger i hopp om att de har fått in det, eller gå in på hemsidan tre gånger om dagen för att se om man ska åka dit.

IKEA ska ha allt beröm de kan få! Helt fantastiskt!
Om man inte vill få ett sms kunde man istället välja att få ett litet mail med informationen istället.

Så nu är det bara att vänta på att de får in tyget!

Inga kommentarer: