tisdag 2 december 2008

Pyssel, del 2

Nu är mitt pyssel helt klart och till och med uppsatt på väggen. Men har tyvärr inte hunnit tagit någon bild på det eftersom att jag har varit på äventyr idag! :)

Såhär såg det åtminstone ut innan jag ramade in det :)


Japp, jag har alltså broderat, precis som en liten tant :) Kanske inte riktigt lika gulligt som en tant! Nu sitter det i en svart ram på väggen i köket! Jag är ganska nöjd faktiskt, speciellt med tanke på att jag inte har broderat på typ 8 år.

Vad tycker ni?! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du är så kreativ, som alltid! Världens bästa Sophie!

Fioona sa...

Hihi! Tack :)

Anonym sa...

Haha, jag gillar hur det är helt superduperfluffygulligt, men så.. brutal text (?). Lite paradoxalt, funkar!

Fioona sa...

typ så jag tänkte :) blanda lite sådär! :)

Anonym sa...

haha wtf, intressanta visdomsord =P