måndag 1 december 2008

Pyssel


Efter att jag opererade mig har jag inte fått träna, vilket har resulterat i att jag knappt haft något att sysselsätta mig med, men igår tog jag tag i saken och gick till en handarbetsbutik här i Kumla.

Jag kände mig lite lost där inne eftersom att i stort sett alla där inne vara pensionärer! haha! Men butiksbiträdet var så snäll och hjälpsam och hjälpte mig att hitta det jag behövde. Så nu har jag suttit och pysslat och grejat så det står härliga till. Ska dit idag igen och köpa lite mer garn i lite andra färger :)

Blir antagligen klar med ett projekt idag och ska börja med att nytt sen (till Tomas) också. Tänker inte avslöja än vad det är jag pysslar med, men kommer visa er när jag är klar! :)

Ni kan ju gissa så länge vad det är för något tok jag har hittat på :)

Inga kommentarer: