onsdag 3 december 2008

Dreads

Några av er vet att jag har en förkärlek till dreads.
Så när jag slog på tv:n i morse och de spelade Pink med Don't let me get me och jag såg hennes långa dreads (ca 2 min in i låten) kunde det bara sluta på ett sätt.



Så nu sitter jag här ca 2 timmar senare med låånga mörkbruna dreads. Jag sparade luggen så att jag inte skulle känna mig så naken i ansiktet. :) Snyggt, på andra bilden ser man kompressen som sitter på såret... lyser igenom lite. Och nej jag vet, jag är inte så bra på att sikta med mobilen bakom ryggen :P haha!

Jag blev förvånad över hur snabbt det gick att sätta i dem! Första gången jag gjorde det tog det lite mer än fyra timmar, men nu gick det på ca 1 ½ h :) Jätteskönt! Iofs har jag inte riktigt lika många i nu så det gör väl skillnad. Jag blev rätt nöjd faktiskt! Skoj att kunna ändra lite ibland.

Kommer säkert bara ha dem någon vecka eller så, för det kommer finnas folk som inte är lika glada över dem som mig... Tomas bland andra.

Nu ska jag stoppa i mig lite mat innan jag ska in till doktorn och ta bort stygnen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är jätteläcker i dreads, tycker verkligen inte att du ska ta ut dem. Säg dock till om du någon gång vill sälja dem ;P (För det är ju lös, eller?)

Anonym sa...

snyggt!!

Fioona sa...

Tack! :)