onsdag 3 december 2008

Onsdag kväll



Jag köpte ett pepparkakshus idag! :D
Tomas har lovat mig ett tag att vi ska bygga ett pepparkakshus, så igår bestämde vi att vi ska göra det imorgon kväll! Grejen är att vi ofta säger att vi ska göra saker men sen blir det aldrig, så jag köpte en byggsats för att öka chanserna för att vi faktiskt bygger det! :)

Sen tog jag ju även bort stygnen idag! Det gick jättebra och ärret ser än så länge väldigt smalt och fint ut! Funderar på att posta en bild, men vet att vissa är lite känsliga så det kanske inte är en så bra idé...

Men jag postar bilden i lite mindre format, så man måste trycka på den för att se detaljer. (oj, såg nu att bilden blir jättestor och mest grumlig när man trycker på den, men orkar inte/är inte tillräckligt teknisk för att kunna fixa det) Hoppas att folk överlever!



Och mitt pyssel också! :)
Ramade ju in det igår och nu har jag fixat en bild på det :) uppe på väggen och allt!

Inga kommentarer: