tisdag 19 juni 2012

Charmtroll

Jag har alltid vetat att det är ett stort jobb att planera ett bröllop, men jag tror inte att jag riktigt hade förstått det innan... Vi har precis börjat titta på lokaler och det finns så mycket vackert och charmigt att välja mellan att man knappt vet var man ska börja! Sen ska tema och färger bestämmas, inbjudningskort och festprogram göras/beställas, klänning provas och väljas, ringar designas, mat och tårta provsmakas och väljas och listan fortsätter. Åh, det är så roligt! Dock kommer det att ta sin lilla tid med min beslutsångest, så redan imorgon ska jag ta med mig mina två bästa vänner tillika brudtärnor och titta på brudklänning för första gången! Hur underbart är inte det?!

Nästa vecka har jag bokat make up-rådgivning, inte för bröllopet egentligen men jag fick ett presentkort på det som går ut i månadsskiftet, och jag tänkte faktiskt passa på att höra lite om brud-make up.

Dolly med sin alldeles egna iPhone med godis i.
Det lilla djuret som vi har, sötaste gullehunden, börjar komma in mer och mer i familjen och det känns fantastiskt! Hon verkar trivas hur bra som helst och älskar verkligen att mysa. Jag är uppväxt mer hund, men att det är så här mysigt och underbart att ha hund det hade jag helt missat!


Inga kommentarer: