onsdag 11 april 2012

Party summer

När man har en tuff period behöver man roliga grejer att se fram emot för att orka. Nu har jag en sån period men jag har också flera roliga saker att se fram emot och har haft en hel del roliga grejer inplanerade senaste tiden för att göra livet lite lättare.

En grej är Lindsay's Party som jag är riktigt sugen på. De flesta av er har säkert redan hört om det, men det är en stor fest på Stockholm Stadion den 26:e maj med bland andra Mischa Barton  och Kenza Zouiten som värdar.

Jag kommer vara med nu under våren och sälja biljetter till evenemanget och har därmed en egen säljlänk. Så om ni är sugna på att gå får ni gärna köpa biljetten via min länk och likaså dela den vidare bland era vänner!

Bara att klicka på bilden nedan!


Ses vi där?

Inga kommentarer: