lördag 21 april 2012

Lördag, melodikrysset, kaffe och träning

Vaknade av klockradion strax innan tio och kände mig bakis. Livet kändes då lite orättvist eftersom att jag var nykter igår...

Tre minuter över tio var det dags för vårt nya lördagsnöje; melodikrysset ! Kan verkligen rekommendera det! Riktigt roligt! Denna gång tog vi alla svar utom ett.

Som ni alla vet jobbar jag på att gå ner i vikt, därav världens godaste frukost! Fruktsallad! Känns hur lyxigt som helst och innehåller betydligt färre kalorier än de två mackor min frukost vanligtvis består av. Tack Anna för tipset!

Senare idag blir det att dra på träningkläderna och ge sig ut på en lång promenad och rensa huvudet och träna kroppen. Måste säga att jag tycker mer och mer om att träna och man blir extra motiverad när man ser att det ger resultat! Det är verkligen en fantastisk känsla!

Men innan träningen blir det en kaffe hos en vän. Det kommer att bli en givande lördag!

Inga kommentarer: