fredag 1 april 2011

Fredag!

Helt otippat så fick jag inte allt gjort häromdagen som jag hade tänkt. Ska ta tag i det nu istället innan jag ska klä på mig och gå över till Elena för att sedan gå en sväng upp på stan. Borde kanske lämna kortet hemma?

Förresten så visade jag nog inte mina nyaste skor för er. Köpte de för ungefär två veckor sen på Scoretts rea.

 Att det ska ta så lång tid att bestämma sig för att köpa ett par skor. Kollade på de hela förra vintern, men kunde inte bestämma mig och sen när jag väl gjorde det hittade jag de aldrig i min storlek - tills nu! På rea dessutom, värsta fyndet! 200kr istället för 999kr. Underbart!

Gillar dem skarpt, men oj vad ont de gjorde första två gångerna jag använde dem... Alldeles för smala i foten, men nu är de bättre!

Nej, nu ska jag ta tag i disk, tvätt och annat mindre roligt.

Inga kommentarer: