fredag 15 april 2011

Bloggtorka deluxe

Herre min skapare vilken otrolig bloggtorka jag har haft senaste tiden. Har nog aldrig varit med om något liknande... Ibland tar jag bilder och tänker; Det här ska jag blogga. Öppnar till och med appen ibland och skriver ett inlägg till tidigare nämnda bild men trycker inte på skicka med tanken "Nej, det är ju helt jävla ointressant".

Sen råkar det ju vara så att bloggar i allmänhet inte alltid är superintressanta, men det är trevligt med lite uppdateringar. Inte som på min blogg där allt har stått helt stilla senaste tiden. Så vad är mitt problem egentligen?

Får ta mig en riktig funderare kring det här med bloggen, hur jag ska göra. Kanske räcker att förlänga pausen lite till, tills andan faller på och alla bitar faller på plats igen? Med lite tur så! För när allt kommer omkring så har jag alltid tidigare tyckt att det har varit roligt. Nu med bloggeroid-appen borde det vara ännu roligare, när man kan blogga varsomhelst närsomhelst!

Idag blir det nog hursomhelst inget mer bloggande.Har en del att fixa med.
  • Fixa med referenser till ett jobb jag var på intervju för igår.
  • Hämta cykeln från cykelverkstan.
  • Åka till pappa och byta hjul på bilen - och hoppas att jag inte bryter av någon nagel!
  • Välja kläder till ikväll.(se nedan)
  • Hoppas att jag har tid för ommålning av naglarna...
  • Träffa Thomas' mamma och hennes familj för första gången.
Så nu är det bara att sätta igång här!

Inga kommentarer: