måndag 7 mars 2011

Ny vecka - nya utmaningar

Vilket vårväder det var idag!! Helt fantastiskt!

Äntligen kunde jag använda min trenchcoat utan att frysa! Kändes riktigt bra!

Imorgon börjar en ny vecka och jag tänker att det även är ett nytt kapitel i det äventyr som är livet. (men tänker inte fördjupa mig något mer i det, för då blir jag sittandes här till tio-tiden imorgon förmiddag)

Tankar och planer
  • Intervju imorgon på Manpower. 
  • Träna igen för första gången efter 2 veckors sjukdom. 
  • Börja läsa teori. 
  • Titta efter skinnställ och hjälm och fundera på vad jag vill ha.
  • Tvätta och återupptäcka massa bortglömda plagg/halva min garderob - a.k.a. jag tvättar för sällan!

Nej. Nu känns det som att det mest blir väldigt osammanhängande här.
Måste försöka skriva lite mer begripliga och vettiga inlägg här från och med nu. (hm, hur många gånger har jag inte sagt det??)

Inga kommentarer: