fredag 4 mars 2011

Låt oss snabbspola förbi de närmsta dagarna

Jag funderar fortfarande på om jag har begått ett allvarligt misstag som gav upp sprutorna. Jag fortsätter att väga för- och nackdelar emot varandra och jag fortsätter att vara osäker på om jag gjorde rätt val.

Det är ett fantastiskt intressant fenomen det här med mensvärk... Eller värk och värk vet jag inte. Tog två alvedon förut i förebyggande syfte eftersom att jag visste att jag skulle få ont annars. Men jag har ett annat bekymmer när det kommer till besvär den specifika veckan; Jag spyr!

I hate it! Jag mår illa som fan och det enda sättet att bli bättre är att spy. Kan på rak arm komma på massor med saker som är roligare än det... Tyvärr är det så verkligheten ser ut...

Är det någon som har samma bekymmer och vet något man kan göra åt saken?

Jag bjuder även på årets kanske konstigaste dagens. Ligger stilla i soffan i ett försök att förhindra illamåendet och slippa spy igen. Det jag egentligen var ute efter med den här bilden är att visa att jag faktiskt inte enbart äger svarta kläder!!

Jeansen har jag inte använt på nästan två år för att de har varit för små, men idag när jag fick ett infall att testa de satt de helt okej, fick igen de utan att slita och dra. Kändes riktigt bra! Sen hör väl myströjan inte riktigt till outfiten, men mår man illa är det okej att inte vara skitsnygg!

Inga kommentarer: