fredag 11 februari 2011

NOTD

Tror att det här är min absolut första NOTD - Nail Of The Day - post!
Antagligen inget jag kommer att syssla med, men jag blev så nöjd med naglarna idag att jag tänkte att varför inte?!


Jag målade först två lager med Depends rosa nr. 37, ett av mina favoritnagellack, vet inte hur många flaskor av den jag gjort slut på. Ovanpå det blev det två lager av ett lack som heter Diamond Dream - Fantasy och är från Ryssland, så lite oklart om det går att få tag på här. Jag avslutade med ett lager av IsaDoras Graffiti Nail Top.
Bilden gör inte riktigt naglarna rättvisa, de är mer framträdande rosa och glittrar en hel del! Jag brukar inte gilla glitter på naglarna, men när jag har det matta svarta över så känns det heeelt okej!

Nej, nu in i duschen, för om 25 minuter kommer Christian och hämtar mig så ska vi till Elena och få mat! :) Underbart! Love you, babe!

1 kommentar:

Anonym sa...

Love u too