lördag 12 februari 2011

I like your pants around your feet, I like the dirt that's on your knees...

Wow vilket väder det är idag! Okej, visst det är -12 grader, men vilken sol och värmer gör den till och med! Underbart!

Började dagen med att åka och hjälpa Musse och henne kille att få igång hans bil. Att få igång deras bil var definitivt det minsta problemet! Herregud vad insnöad min bil var! Förardörren hade som vanligt fryst, inget konstigt med det, och såklart hade jag alla låsspray hemma (och inte i handväskan som man borde...) och på passagerarsidan var det snö upp på halva dörren... Så för att ens komma in i bilen och komma åt snöskyffel och skrapa/borste var jag tvungen att gräva mig in med händerna och fötterna. Vilken syn det måste ha varit! Hursomhelst så gick det bra, tog sin lilla tid men det gick! Samma med hans bil, det tog sin lilla tid, men det gick!

Å tacka vet jag byxor i fakeskinn! Trots snö upp till knäna blev jag inte blöt! Fantastiskt!

Äntligen tagit tag i putsandet av spegeln!
Upptäckte även vilken bra kombination skinnbyxorna och de nya skorna är! Känns som att de kommer göra mig sällskap många partynätter i april/maj!

Nu ska jag ta tag i färgandet av mitt hår och även fundera lite på vad jag ska ha för mustasch ikväll! (ja, det är mustasch-tvång på festen vi ska på)

Inga kommentarer: