torsdag 10 februari 2011

Mer snö?!

Vaknade idag av att det var riktigt kallt i lägenheten... Inte ofta jag vaknar och fryser då det brukar vara ungefär 24 grader inne.

Hasade ur sängen, extremt stel i kroppen. Årets träningsvärk! Hade egentligen behövt hjälp med att ta på mig byxorna... Men det gick, även om det gjorde ont som fan.

Synd alltså att de här byxorna har blivit alldeles för stora... De är supersköna! Jaja, funkar som "mjukisbyxor".

Någon fick mig förut att tänka på Scotty doesn't know och efter det var det kört... Idag är det en skatepunk/punkrock-dag. Good ol' times! Simple Plan, Fall out boy, My chemical Romance, Millencolin, Green Day, Bullet for my Valentine, Panic! at the disco, AFI.... and so on... Oj vad längesen det var jag lyssnade på dem.. Bortsett från Millencolin som det fortfarande ligger flera skivor med i bilen!

Nej nu ska jag matcha skinnbyxor med UGGs, dra på mig en varm jacka och en pälsmössa (oh yes, så hett! -inte-)och glida över till Emelie för lite kaffe och kladdkaka! Nice!

Inga kommentarer: