onsdag 9 februari 2011

Happy day

Vilken dag alltså! Underbart väder, humöret är på topp, har varit på gymmet, kan knappt röra mig för jag är heelt slut i kroppen nu. Ska hoppa in i duschen, försöka orka epilera benen och även skicka lite jobbansökningar innan jag åker till Johana för lite häng, mys och skvaller! Lovely!


Japp, jag började dagen i jeans och högklackat, hittade dem liggandes på mattan och tänkte att ja, varför inte! Har inte hunnit använda de så mycket. Däremot blev den outfiten inte speciellt långvarig, nej, på med gymkläder och iväg och träna! Och titta!! I can do colour! (sen att linnet är svart frampå är en annan sak...) Däremot har jag lite pose-brist tror jag! Eller vad tror ni?


BTW: Elena, ser du att din son har varit här och ätit popcorn och sedan "klättrat uppför spegeln" med fingrarna?! Haha, är nog dags att putsa den tror jag! Syns väldigt tydligt mot de svarta byxorna...

Inga kommentarer: