torsdag 23 december 2010

Träningskort köpt!

Idag på lunchen traskade jag iväg och köpte mig ett träningskort! Nu kan jag gymma, köra spinning- och gympapass hur mycket jag vill i sex månader! Hann dessutom förbi arbetsgivaren för att lämna in kvittot så det räknas på 2010 års friskvårdpeng! Hur bra som helst!

Så nu får jag se till att pallra mig iväg och faktiskt träna några gånger i veckan!

Känns som att all teknik strular idag... Skype är nere (hoppar igång lite då och då och funkar i några minuter)
Jag tappar min internetanslutning stup i kvarten och får starta om allt för att få ordning på det igen. Störande!

Sa jag att min bil vägrade starta igår?! Det är alldeles för kallt så batteriet är helt slutkört... Ska få hjälp med startkablar idag och sen ska pappa ladda upp batteriet helt åt mig :) Hoppas att det ordnar upp sig! Kan säga att det var lagom frustrerande att sitta där i 22minus och försöka starta bilen och ingen som jag ringde till hade startkablar... Dessutom var min telefon inte speciellt samarbetsvillig heller då den inte gillar kyla. När det är kallt slutar touchen att fungera och det är inte mycket man kan göra utan den... Om man trycker på en sak öppnar telefonen något helt annat... Så medan jag försökte få tag på startkablar igår ringde nog min telefon upp halva min telefonbok... Jag tryckte "ring Elena" och telefonen svarade med "ringer upp Ylva".. Underbart!

Försöka skriva sms är totalt omöjligt. Går inte ens att komma in i meddelandefunktionen. Skulle men trots allt lyckas ta sig in så går det ändå inte att trycka på något... Däremot trycker telefonen själv på en massa "knappar"... Så om någon skulle få ett tomt eller totalt osammanhängande sms av mig medan det är kallt ute så vet ni!

Inga kommentarer: