tisdag 16 november 2010

Nya smycken


Fick hem mina nya stavar idag! Svarta med stenar! Jag är jättenöjd, även om det känns lite ovant!
Beställde från Coal Creek, de har bra priser och leveransen var snabb. Däremot hade jag lite otur, beställde 2 par men det andra paret var fel... Istället för dessa som jag beställde fick jag de här... Lite tråkigt, men har kontaktat dem för någon form av lösning.

Kom precis hem från vad som skulle varit en powerwalk, men det var så halt så gick inte så snabbt, men var ute i en timme i alla fall! Har passat på att tvätta lite idag också när jag börjar sen och ska nu ta och ordna lite mat och duscha innan jag börjar jobba kl 15. Rätt skönt med den tiden faktiskt så man kan njuta lite av solen innan det är dags att sätta sig framför datorn.



Update: Fick svar på mitt mail till Coal Creek nu och de har skickat mig rätt smycken nu och bråkade inte ens om att jag ska sk tillbaka de andra. Smidigt värre!

Inga kommentarer: