måndag 4 oktober 2010

Vart tog helgen vägen?

Blir dåligt med action idag. Är fortfarande helt slut sen helgen, börjar undra vad jag gjorde, för jag har värsta träningsvärken i nacken och rumpan... Men jag ska ändå försöka ta mig ut på en liten promenad nu innan jag ska jobba. Blir jobb mellan 15 och 20 varje kväll den här veckan, så hoppas på fint väder under dagarna så jag kan ta långa sköna promenader (går väl utan fint väder också, men trevligare då!)

Ska gå och titta till min bil nu och se så att alla lampor funkar, känns så onödigt att missa på det på besiktningen (har tid där på torsdag)...


Den här bilden är en stark kandidat till "Årets sämsta outfit-bild".  Blundar, suddigt och dåligt ljus...
Som ni ser på bilden blev det den så kallade nyårsklänningen och "rockbootsen" (syns knappt...) i lördags. Måste skaffa mig en riktig kamera, funkar inte att ta bilder med mobilen när det är dålig ljus... Men det är ett senare projekt! :)

 Just ja, stay ups var det ju också! ;)

2 kommentarer:

M sa...

HAHAHA! bara för att jag är världens sämsta fotograf typ ;P Men irl var du jäkligt snygg i lördags :)

Fioona sa...

Haha, nejdå! Det var ljusets och kamerans fel :) Ja, jag hoppas att jag var snyggare irl :P haha!