lördag 2 oktober 2010

Kläder, kläder, kläder

Jahapp, då ska man försöka bestämma sig då för vilken klänning det blir, samt vilka skor man ska ha till.

Har åtminstone narrowed it down till bara två nu!
Tänkte ni kanske kunde hjälpa till lite!

Klänning nr1, från H&M Divided Exclusive. Nyårskollektionen tror jag.

Oneshoulder, med ruffles från midjan och ned.

Klänning nr2, från MQ - Paris, Kate & I.

Ser inte lika hängiga ut runt brösten när man har den på sig som på galgen.

Den övre klänningen är kortare än den andra, men ändå känner jag mig mycket mer påklädd i den. Har bara haft den en gång, på Sex and the City 2 premiären, men det känns som den passar bättre på vintern (kanske för att det är från nyårskollektionen) Förresten så börjar den bli stor upptill - Hej bh med extra inlägg!

Den andra har varit med en hel del och den känner jag mig verkligen jättesnygg i! En fördel är att den funkar utmärkt utan bh! det gillar jag!

Sen har vi ju skorna också...

De här är nog de snyggaste, problemet är bara att mina fötter kommer ha dött innan vi ens kommer till krogen...

Samma sak gäller antagligen dessa, men tror att de här är något bättre! Positivt med lite färg också!

De här har jag haft en del, får alltid så ont att jag tror jag ska dö, men snygga som fan är de!

Rockiga boots. Jag är ju en rockbrud, som ni säker känner till - iaf när jag känner för det!

Ganska nya, aldrig använda pumps med spetsig tå. Något lägre klack vilket kan vara skönt.

Mycket välanvända, ganska sköna, men passar nog inte så bra...
Har ju hur mycket andra skor som helst också, men tror att det är några av dessa som kommer passa bäst, oavsett vilken av klänningarna jag väljer.

Jag ska för övrigt ha svarta tunna stay ups, 40 den tror jag. Sen tror jag att jag kör på lite hårdare/rockigare smycken.


Så vad tror ni? Lite hjälp skulle sitta fint! :)

5 kommentarer:

Emelie sa...

Nyårsklänningen med rockbootsen! :)

Anonym sa...

Så du har nästan bara skor som gör ont?

Fioona sa...

Anonym: Typ så! :) Men är skor snygga gör de ont, så det funkar! Men lite smärta kan man ta!

Emelie: Ja, jag är riktigt sugen på bootsen!

Anonym sa...

Kille som gillar utan bh, mer sånt! Alla tjejer har täta svarta strumpor. Varför inte prova hudfärgade glansiga i stället?

M sa...

Haha, åh love! När ska du använda mina lila älsklingar? Kan man få önska att du har dem när jag fyller kanske ;P