onsdag 22 september 2010

Dagens promenad


Promenad längs med Svartån

Börjar få in det här med promenader nu :) Idag gick jag ut mot Naturens Hus och Rynningeviken och passade på att ta lite bilder eftersom att det är så fint väder. Orkade inte ta med kameran (som för övrigt bara är lånad) så det blev mobilbilder, men tror att ni överlever! :)

Alla bilder är dessutom tagna lite på chans, för man ser ingenting på displayen för det är så ljust, så det är bara att sikta och chansa! haha!

Rynningeviken / Hjälmaren

Känns som att vara ute och gå mitt i ingenstans! Underbart!
Det här är helt klart en av fördelarna med att bo i Örebro! Trots att jag bor centralt så är det nära till naturen!

Dagens resultat rent stegmässigt.. 


Lyckades för en gångs skull ta på mig stegräknaren! Brukar alltid glömma den. Är nöjd med dagens resultat, hade trots allt träningsvärk i ljumskarna sen igår (lekte med stången...)

Nu ska jag duscha och äta, börjar jobba om en halvtimme!

2 kommentarer:

M sa...

Snygga naglar babe! Btw, skönt för dig att komma igång med promisar, man bli så mkt piggare då :)

Fioona sa...

Tack gumman! :)