lördag 7 augusti 2010

Shopaholic?


OMG! Jag måste verkligen inför ett shoppingstopp nu! Jag har shoppat otroligt mycket senaste veckorna. Å andra sidan har det varit reor så har fått extremt mycket för pengarna, men ändå.

Elenas bror och hans fru är här på semester och bland det första de sa när de kom in i min lägenhet var "Shopaholic..." Bara för att jag har 22 par skor bara i bokhyllan?! :)

Nej nu får jag lugna mig, ska försöka att inte handla något mer innan Turkiet (två veckor kvar idag), förutom mediciner och en bagagerem för det har jag ingen, och sedan spara pengar till vi ska åka till London nu i höst - för då blir det shopping! :) Portobello market, Primark, Next, New Look and you name it! Hoppas att kunna få tag på en snygg regnjacka i trenchcoat-modell, England är ju ändå regnets land så det borde väl finnas?! :)

Inga kommentarer: