torsdag 5 augusti 2010

Censur


En sak som jag stör mig extremt mycket på är att tv-kanalerna har börjat censurera program såsom Bones, CSI och NCIS. Över hela liken är det bara en stor suddig ruta. Vad är meningen med att titta på programmen när man ändå inte får se något alls.... :S
Riktigt störande!!!!

Så gjorde de aldrig förut. Men nu har de helt enkelt förstört alla mina favoritprogram.

En annan konstig sak är att det inte bara är en kanal som gör det, utan alla som sänder dessa program.


Nej, jag säger bara en sak - Jag är sur!!



Update:
Känner mig lite dum, men verkar vara så att censuren bara är på dagtid... Har ju varit hemma och varit sjuk senaste veckan och då tittat på tv på dagarna vilket jag annars aldrig gör, därför jag aldrig sett det förut. Men det var ju skönt att få det utrett! Tack Hanna för infon!

Inga kommentarer: