torsdag 19 november 2009

Torsdag


Jag har kämpat mig igenom dagen idag med en ständig smärta i nacke, axlar och huvud. Dessutom har jag inte varit såhär trött på länge... Somnade 16.30 efter ett tafatt försök att ta hand om posten som kommit.
Som tur var ringde Tomas straxt innan sex och väckte mig, annars hade jag nog fortsatt sova och vaknat vid tre i natt istället och inte kunna somna om.

Men det har hänt roliga/bra saker i dag också!
Mina skor som jag beställde från Nelly.com kom idag! Båda paren var helt perfekta!

Det gick jättebra på seminariet i skolan idag. Vår presentation var till och med bättre än vårt material! Det är verkligen skönt att det blev bra, för det såg inte ljust ut igår när vi skulle sätta ihop våra olika delar... Men vi klarade det! :)

Nya numret av Plaza har kommit! Har legat och läst det nu efter att jag har vaknat igen. Mycket inspirerande bilder och många många bra julklappstips (som jag ska tipsa pojkvännen om) för alla som ska köpa julklappar till sina flickvänner, vänninor, döttrar eller mammor.

Ett tips när det är dags för julklappsönskningar är att plocka fram olika magasin och ett block Post-Its och preppa tidningen med lappar på alla ställen där det du önskar dig finns och sen använder du helt enkelt tidningen som önskelista! Bara att ge till pojkvännen eller mamma eller mormor! Hur enkelt som helst!

Inga kommentarer: