tisdag 24 november 2009

Ensam hemma!

Tomas har nyligen åkt till jobbet, han kommer hem i morgon eftermiddag så jag är själv hemma nu, lite skönt faktiskt!
Ligger nedbäddad i soffan och tar det lugnt. Ska väl försöka hitta på något, kanske se en film eller nåt och även laga lite mat.

Var hos sjukgymnasten i förmiddags på undersökning, gick bra och ska dit på torsdag igen. Nu jävlar ska vi få ordning på nacken!

Imorgon är planen att köpa en ryggsäck, gärna en wang-lookie! Jag ska ju helst inte bära handväska medan nacken läker och då är ryggsäck väldigt bra eftersom tyngden då fördelas bättre. Så imorgon är det en sväng på stan som gäller innan jag ska ut till Universitetet.

Jag har förresten börjat åka buss dit ut eftersom att jag varken kan cykla eller får köra bil för tillfället... Det är lite spännande måste jag säga. Har ju inte åkt så mycket buss senaste året. Måste börja lära mig att bussarna alltid är försenade! Men annars går det väl ganska bra! Haha!


Fick precis sms från Matilda, så det blir nog en liten promenad och sen en liten sväng in på McDonalds. :) Nyttigt värre! (?) haha!

Inga kommentarer: