torsdag 12 november 2009

Lite mysdag

Idag har jag haft en kombinerad mys- och pluggdag.
Och har även hunnit städat och plockat i ordning en hel del här idag på förmiddagen. Man mår mycket bättre när det är fint runt omkring.

Runt tolv var jag ute vid uni före ett seminarium på den propagandaanalys vi har gjort nu i veckan. Väldigt intressant måste jag säga. Vi lyckades även reda ut vad det är vi ska göra till nästa veckas seminarium.

Väl hemma drack jag en stor kopp te i min nya mugg från Indiska och åt pepparkakor Riktigt mysigt! :)

Jag var lite effektiv och läste tre kapitel ur kursböckerna samtidigt som jag drack teet :)
Fortsatte sedan med att se tisdagens Debatt på svtplay.se. Det är det programmet jag ska analysera till på onsdag!

Sen efter att jag varit så duktig kände jag att det var dags att skämma bort mig själv, så jag gjorde ett riktigt varmt och härligt fotbad och la en ansiktsmask. Känns alltid så underbart skönt efteråt! :)
Borde göra det lite oftare!

Hur ofta skämmer ni bort er kropp med behandlingar (hemma eller på salong)?

1 kommentar:

Nisse Hult sa...

1 gång per decennium