fredag 13 november 2009

I nyköping


Idag har jag spenderat ca tre timmar i bilen. Kört från Örebro till Sthlm och sedan ner till Nyköping. Bilden ovan tog jag när jag körde till Sthlm för att fixa lite med jobbet.

Fick ordnat med jobbet i alla fall och sen tog jag en sväng förbi IKEA i Kungens kurva för att köpa julklapp till mig själv. Ett tårtfat i glas som inte finns här i örebro. Så nu ska jag ge det till mamma så hon får slå in och så att jag kan "glömma bort" det till jul/min födelsedag :)
Perfekt!


Nu är jag hos Tomas i Nyköping och vi har precis ätit kräftor. Hur mysigt som helst!
Senare blir det glögg och pepparkakor. Vi ska testa Blossas nya med apelsin. Ska bli lite spännande för jag tycker egentligen inte om glögg, men man måste ju prova!
Ni får en rapport sen hur det gick! :)

Inga kommentarer: