lördag 17 januari 2009

Inte på topp



På bilden till vänster ser ni min nya kompis. Den har ett gäng sladdar och fyra självhäftande elektroder också och vi har blivit ganska bra kompisar på väldigt kort tid.

Som ni kanske ser är det en tens-manick och den tar bort smärtan i nacken ganska effektivt. Väldigt skönt att inte behöva äta så mycket tabletter hela tiden! (Gick från 9-11 tabletter om dagen till 1-3 om dagen :))

Enda nackdelen är väl att den är så stor (själva apparaten) och att man alltid lyckas trassla in sig i sladdarna, även fast man ser till att ha dem under kläderna. Jaja. Den är bra i alla fall.


Det är bra att problemet med konstant värk är "löst", tyvärr finns ett annat problem som känns jävligt trist just nu...

Jag får inte träna eller gå ut och dansa eller liknande på 4-6 veckor och efter det får jag börja lite försiktigt. Detta inkluderar såklart även tränande på min dance pole. Så igår kväll monterade jag och Tomas ner den och la den i den tillhörande väskan.
Känns verkligen tråkigt.

När jag äntligen trodde att jag kunde börja träna igen efter operationen... Såg verkligen fram emot det och så händer det här... Och minsta lilla jag gör så blir det värre. Är lite trött på det nu om man säger så.

Ursäkta min bitterhet, men det känns lite hopplöst just nu.

Inga kommentarer: