torsdag 18 december 2008

Torsdag, men känns som fredag!


Dagens outfit!
Svarta jeans och grå kofta från gina, dip-dyed halsduk från H&M, skinnjacka från skinnbutiken i marieberg, skor från din sko, ringar H&M och gina. Shit jag måste börja använda de där skorna lite mer, de är ju skitsnygga!!

Åh, nu är jag äntligen helt klar med projektet!
Rapporten är inlämnad och presentationen är gjort! Så nu har jag jullov! :) Underbart!

Mina kusiner var här förut och fikade och åt tårta! Lite roligt och trevligt sådär. Alltid roligt när de är här!
Och sen i natt kommer Tomas :) Blir mysigt! Han blir kvar ända till på söndag och då åker han tillbaka till Nyköping någon gång på eftermiddagen skulle jag väl gissa på.

Imorgon blir det lite mer tårta. Då kommer mormor och morfar och eventuellt någon mer släkting.

Och sen på lördag blir det lite fest! :) Trevligt trevligt! Var längesen jag var på någon fest, och ännu längre sen jag hade fest själv. Lite struligt bara att jag inte bor i Örebro... Men det löser sig ju ändå.
Det blir nog skoj tror jag! Alltid roligt att träffas lite vänner :)
Är ni sugna är det ju bara att titta förbi!

Inga kommentarer: