tisdag 23 december 2008

The day before Christmas

Om det jag skrev häromdagen: Don't worry. Jag hade bara en dålig dag. Saker och ting gick inte riktigt som jag hade planerat och jag har lite lätt att freak out om det inte blir som jag har planerat...


Så, idag är det dagen före julafton. Jag är i stort sett färdig med alla julklappar. Det är en som ska slås in och två tavlor som ska fixas till bara, ramas in liksom. Sen är det klart! :) Väldigt skönt faktiskt.
Funderar på att åka en sväng till IKEA (eller tygbutiken som ligger en liten bit ifrån) idag också och köpa lite tyg så att jag kan sy mina kuddfodral någon gång!


Åh, förresten! Jag har fått en ny tv! Det är asnice! :) Nu kan jag se vad som visas på tv och till och med läsa texten!
Visst det är en tjockis, men ändå! Den är 32" widescreen! Lite skillnad mot min lilla fyrkantiga 20" !! Så dagen igår spenderade jag med att sitta och titta på Sex and the City, andra säsongen, på min nya tv :) Såå skönt!


Ska ringa mormor nu och sen förbi henne en snabbis.
Ni får se tavlorna sen när de är klara :)

Inga kommentarer: