söndag 9 november 2008

The Secret


Förresten. Jag tror mer och mer på The Secret:

-Min tå som varit konstig (flagar och är som ett stort sår och kliar och svider som bara den) ett bra tag nu och som inte blev bra med penicillin börjar bli bättre nu, till synes helt utan anledning! - The secret

-Igår fick jag tusen kronor som jag inte hade väntat mig. Trevligt trevligt. Precis vad jag behövde just nu egentligen.

-Tidigare i veckan fick jag hem ett presentkort som jag beställt. Det skulle ta flera dagar att få hem det, men jag tänkte att jag skulle få det direkt och dagen efter jag beställt det låg det på min dörrmatta.

-I fredags när jag var på väg hem tänkte jag att jag skulle få något roligt som skulle göra min dag lite bättre, inte något specifikt men bara något som gjorde dagen bättre som sagt. Och vad ligger på min dörrmatta när jag öppnar dörren om inte nyaste numret av ELLE :) Jag visste inte ens att jag skulle få den så det var väldigt trevligt. Det låg inte ens med någon faktura. Det får jag väl ta hand om senare.

-Och i torsdags kväll när jag skulle handla (när alla andra också handlar) tänkte jag mig en parkeringsplats precis framför ingången. Det är i stort sett omöjligt att få en p-plats där oavsett när man handlar. Men gissa vem som fick en plats precis framför ingången :) Ganska trevligt faktiskt!

1 kommentar:

Anonym sa...

man blir lika amazed varje gång :D!