måndag 20 augusti 2012

Skogsmulle

Det blev två härliga promenader i skogen i helgen. Ungefär två timmar vardera och vi såg inte tillstymmelse till stig. Det gav med andra ord bra träning för hela kroppen att ta sig igenom terrängen.

Några liter blåbär fick vi även med oss hem.

I lördags hade vi bara vår lilla hund med oss och igår fick även mammas träsktroll följa med. Oj vad roligt de hade! Lerigt och snårigt var det och de var lyckliga!

Längtar verkligen efter mina nya vattentäta vandringskängor! Vore skönt att kunna gå i skogen utan att bli genomblöt om fötterna...

Nu är det fullt fokus på lördag! Känner mig lite halvhängig så blir massa vatten och nyttigheter och bara lite lättare träning. Får verkligen inte bli sjuk nu! Har sett fram emot det här för mycket!
De små fröknarna tillsammans i en glänta.
Doris Träsktrollet
Dessa är det jag har beställt och längtar ihjäl mig efter nu.

1 kommentar:

Marina sa...

Ja Puma eventet var riktigt roligt! Och goodiebagen var grym, kände mig typ snyggast på gymmet idag med de kläderna =)