onsdag 30 maj 2012

Våren som övergår i sommar

Åh, det blir bara varmare och varmare ute och man kan sitta ute på balkongen allt längre på kvällarna. Hur underbart som helst!

Jag önskar att jag kunde säga att det närmar sig semestern, men jag ska inte ha någon regelrätt semester i år. Det blir en vecka i underbara Barcelona, men förutom det kommer jag att jobba hela sommaren. Det gör mig faktiskt inte så jättemycket, man hinner hitta på så mycket trevligt på kvällar och helger ändå!

Jag fick syn på denna väska i dag och blev otroligt sugen att köpa och ha med ner till Barcelona!

Hur fantastisk vore inte den på stranden?
Ja, jag vet att den ligger och balanserar på gränsen mellan gräslig och småful, men det är något speciellt med den som fick mig på fall direkt! (Finns på H&M för 249kr)

Inga kommentarer: