onsdag 18 maj 2011

Ny färg

Förra veckan färgade jag håret, och jag blev riktigt nöjd. Rött, svart och de blonda slingorna är kvar. Däremot vill det röda inte riktigt synas på bild. Trist.

Nu återstår bara lite klippning. Jag klipper/toppar min sidecut själv, men funderar på att göra den lite annorlunda samt att justera hela frisyren och för det behöver jag en frisör. Problemet är att jag har lite frisörskräck, åtminstone när jag vet hur jag vill ha det - de förstår aldrig och gör alltid jättefel aka klipper 10 cm för mycket = tar ett år innan det är bra igen...


Igår och i förmiddags var jag väldigt nervös över hur den här dagen skulle gå. Jag skulle nämligen på cellprovtagning för första gången samt på en arbetsintervju - med bara någon timmes mellanrum. Provtagningen gick snabbt, tog knappt tre minuter från jag gick innanför dörren tills jag var ute igen. Skönt.
Intervjun gick väl sådär. Får se vad de säger, de ska ringa på fredag med besked, men det kändes som att jag inte riktigt var vad de sökte.

Efter detta adrenalinpåslag känner jag att jag skulle behöva varva ner lite (framförallt i huvudet) och jag tänkte göra det med något som jag inte har gjort på länge - ett besök på gymmet! Perfekt för att rensa huvudet!

Inga kommentarer: