fredag 11 mars 2011

Paketöppninng

Vilket vårväder det är ute idag!! Man blir riktigt glad av att titta ut, fantastiskt!

En annan sak jag blev riktigt glad över idag är att min bok har kommit. Var nere på ICA förut och hämtade ut den. Har bara läst igenom första två kapitlen, men det är mycket att ta in!

Vad gömmer sig här i?

Min nya kompis.
Nu blir det att fundera lite mer på skinnställ och hoj, man kommer ju inte långt med bara en bok.
Sitter och tittar på lite leksaker, men får nog lugna mig med det lite grann... Jobb först - hoj sen!

Nu ska jag ta och städ lite här så att det ser beboeligt ut här igen!

1 kommentar:

Fia sa...

Ujuj, karln min tog MC-kort i somras. Är så himla glad att han inte har råd att köpa motorcykel än då skulle jag ha magknip varje dag haha. Lova att ta det försiktigt!!