måndag 21 februari 2011

Vilken start på veckan

Idag vaknade jag med en riktigt sprängande huvudvärk - bra start på veckan!

Blev även besviken när jag kollade posten, inget från min förra arbetsgivare. Jag behöver ett arbetsgivarintyg från de och pappret jag fick från de först blev inte godkänt av a-kassan. Enligt a-kassan behöver förra ag fylla i en tre sidor blankett som jag sedan kan skicka in. Men när jag var uppe hos de i tisdags vägrade de och sa att lönekontoret skulle skicka ett annat papper omgående, men nu har det en vecka och jag har fortfarande inget papper... Sen när jag väl får det ska det skickas in och sen tar a-kassan ett tag på sig att besluta om jag ska få några pengar, och sen tar det ännu lite tid innan de betalar ut... Jävla krångel!

Jaja, ringde till gamla ag idag och sa att jag inte fått något papper och det lät ungefär som att hon inte trodde på mig... Fantastiskt. Jag hoppas verkligen att de ser till att skicka pappret asap nu så att jag kan betala min hyra!

Kanske inte så konstigt att jag har ont i huvudet och  mår dåligt?..

Något som skulle vara rätt skönt, åtminstone för huvudet, är att träna. Problemet är att min ena vad är som sten och gör fruktansvärt ont. Jag har ingen aning om vad jag gjort med den, men får nog nöja mig med en lite lugnare promenad idag och hoppas att det blir bättre så kanske jag kan träna imorgon!

Nu ska jag bädda ner mig igen i hopp om att bli av med huvudvärken och illamåendet.

1 kommentar:

Fia sa...

Sv: Jaa haha. Man behöver liksom inte tänka på om man har en dålig hårdag :D

Btw: Dumma arbetsgivare du verkar ha, vad är problemet? Suck.